Polityka Podróży Służbowych to opracowany wspólnie z biurem podróży, wdrożony i konsekwentnie realizowany przez obie strony (firmę i biuro podróży) system zasad postępowania przy zamawianiu każdego wyjazdu służbowego wymagającego takich usług jak przelot, hotel, przejazd kolejowy, ubezpieczenie czy wynajem samochodu. 

Efektywna polityka podróży służbowych oznacza dla przedsiębiorstwa rosnące z roku na rok oszczędności w odniesieniu do kosztu przelotów na wybranych trasach, kosztów doby hotelowej czy dziennego kosztu wynajmu samochodu. 

Sprawna realizacja polityki podróży wymaga jednak systematycznej analizy wydatków i analizy postępowania zgodnie z ustalonymi zasadami. Nie da się osiągnąć tego celu bez wsparcia rzetelnego agenta podróży i odpowiednich narzędzi zarządzania podróżami służbowymi.

Tematy pokrewne


Proste Podróże Służbowe

Informujemy, że dnia 15 sierpnia nasza infolinia jest nieczynna. Zakupów online można dokonywać 24 godz na dobę pod pieczą dyżurujących specjalistów.